2011. február 2.

Ma meglátja?

Nagyon drukkolok, hogy ne lássa meg ma a medve a saját árnyékát, azaz ne süssön ki a napocska, pedig szeretem, ha süt.Mégis, amilyen megrögzött tavaszváró vagyok, és elhiszem a régiek megfigyelését, lesem az eget. Azt ugyan leshetem, úgy tűnik, nem kell izgulnom.Borús az idő, esőre hajló.Tegnap a TV-ben a nagyobb városokban szmogriadóról beszéltek...akkor meg mit izgulok?
No, majd estig eldől....Addig is teszem tovább a dolgomat, és fura, de egy évben egyszer azt kívánom, hogy ne süssön  ki a nap. 

5 megjegyzés:

  1. Hahóóó! Eddig még mifelénk sem sütött ki.
    Jópofa a "brumi", etetted mézzel?

    VálaszTörlés
  2. Püff neki! Délután már verőfényes napsütés!

    VálaszTörlés
  3. Én sem szeretném ha a medve meglátná az árnyékát , várom a tavaszt már nagyon:))

    VálaszTörlés
  4. Hát, erre mifelénk nem sütött ki, de máshol hallom, hogy napsütés volt!Egyik ismerősöm, vigaszképp közölte, hogy kijött, de kinnt is maradt a medve.
    A képet a veresegyházi medveotthonban készítettem, ahol igen, lehet etetni a medvéket....

    VálaszTörlés
  5. Nálunk is sütött a napocska,már nagyon várom a tavaszt! Tudjátok krókuszok,tulipánok,jácintok aminek imádom az illatát szóval.......

    VálaszTörlés