2011. február 20.

A három grácia...


Így nevezem őket, mert tényleg úgy állnak a konyhaablakomban kecsesen, gyönyörűen, mint ők.
Elesetten, lógó levéllel, utolsó darabokként árválkodtak a szupermarket virágospolcán, megesett a szívem rajtuk.Jó beismerem.Az áruk is vonzó volt(akció).
Pár napig egyhelyben álltak, de kezdtek magukhoz térni.Egyre nagyobbak lettek, és középütt a kicsi bimbók is nőni kezdtek.
Bíztattam őket, nem szabad ezen nevetni, hiszen a virágoknak is lelkük van...
Aztán mára ílyen gyönyörűség lett belőlük.Ó, és az illatuk! Nem lehet rosszkedve annak, aki ilyen illatorgiára ébred. Emlékszem, Reziben kulcsvirágnak hívtuk. Akkoriban még nem volt ilyen nagyvirágú, nemesített, sokféle színű jácint.Egy maradt a régi régi kulcsvirágból: az illata....

8 megjegyzés:

  1. A közeledő tavasz hírnökei:)
    Szeretem bódító illatukat.

    VálaszTörlés
  2. Kulcsvirág. Megint tanultam valamit. Szeretem az illatukat és egyszerűségükben rejlő szépségüket. Énekelj nekik, kísérletek bizonyítják jótékony hatását a növényekre.

    VálaszTörlés
  3. Nekünk is van, most virágzik. Az illata fantasztikus!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek! Az enyémek még a földben kuksolnak várják a tavaszt.Majd ha kibújnak megmutatom.Nagyon szép a fokföldi ibolyád is!!

    VálaszTörlés
  5. Köszi, őt a kishúgomtól kaptam, nekem is kedves.

    VálaszTörlés
  6. Kedves Annaliz nagyon szépek a képek , szeretem az illatukat én is:))

    VálaszTörlés
  7. Csodás az illatuk:)....még anno a fiúknak tűztünk ki a ruhára Húsvétkor, persze akkor még szimpla volt:)

    VálaszTörlés