2019. január 17.

Tegnap aztán...

Nem is tagadom. Beléptem a 69. évemben. Vegyes érzelmekkel ébredtem, kicsit ugyanis megrázott ez a nagy szám.
Reggel aztán templomba indultam, nagy szerencsémre 8 órakor szentmise volt.
Imádkoztam magamért is, hálát adtam a Jóistennek a sok -sok szépségért, boldogan , kisimulva értem haza...
amikor is beleállt a derekamba egy szokatlan fájdalom. De nagyon.
Nahát! Szóval ilyen a derékfájás!- próbáltam viccelődni, de nem sikerült túl jól.
A napot úgy ahogy végig tébláboltam, hol feküdtem, hol felkeltem.
Indulnom kellett a mákos keverttel a húgomhoz, és a párom szerencsére nem engedett el busszal, autóval mentünk.
Ez igen nagy dolog, mert annyira fél a csúszós úttól, hogy karácsony óta ki sem állt az autóval.
Summa summárum nem voltam festeni sem tegnap, sem a dalkörbe  nem tudtam elmenni. De !
Még az ágyba esés előtt csipog a messenger, hát !
A Hársfa Dalkör, arany szíveim, egybehangzóan elénekelték nekem a "Boldog szülinapot "... Ez volt a nap fénypontja, köszönöm szépen...
Ittam is egy pohár bort tisztán, és beoldalogtam az ágyikómba.
Érdekes, a derékfájás ellenére ma éjszaka nagyon jól aludtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése