2019. január 15.

Ha ideges vagy, süss herőcét...

Tudtam, hogy ma mennek a második adagért, persze, hogy tudtam. Csak a forgatókönyv szokott más lenni így reggelente.
Máig sem értjük, hogyan lehet, de majdnem mindig egy időben ébredünk...ilyenkor az jelez, aki kicsivel korábban ébred.

Ma semmi. Ráírogatok többször, semmi válasz...Nagyon rossz érzéseim vannak, így már durvábban írok, névszerint : mi a sz@r van veled, válaszolj már...
Semmi válasz. 
Annyira ideges lettem, hogy hamarjában a sütemények között kotorásztam, így találtam rá erre a herőce receptre. Na jó, megcsinálom - gondoltam, addig is telik az idő.
Ja, herőce. Ez egy forgácsfánk féleség, tetszett az egyszerű elkészítési mód is, meg reméltem, hogy kicsit elvonja a figyelmemet. Meg aztán farsang is van, vagy mi.
Jól sikerült. Még Picur, a macska is jóízűen eszegette...jót mulattam rajta, mert először megijedt tőle.

Közben berohangálva a számítógéphez, látom, jött az üzenet:

- Már benn ülök, rajtam van a cuccos, kapom.
Mindent elfeledve, boldogan küldöm át a herőce fotóját. Humoránál van hál' Istennek, mert ezt írja vissza:
- Nagyon szexis ez a herőce vagy mi...
Sejtem, mire gondol, nevetek, boldog vagyok, hálát adok, meg minden.
- Délután viszek, jó? Jelezz, ha fogadóképes vagy.
Ebben maradunk. Délután megyek herőcézni...
Látjátok mi mindenre jó a herőce?
vannak fenntartásai, de eszi.

2 megjegyzés: