2019. január 11.

Na ne !

Most ott tartok, hogy nem merek bemenni a saját konyhámba.
Ahogy reggel beléptem, a villanyt felkattintva rögtön meghallottam a mással össze nem téveszthető búgó hangot.
Abban a pillanatban minden idegszálam megfeszült, és éreztem hogy a hajam szálai az égnek merednek....
Ez nem lehet igaz !
Január van, mínuszok, tél,tél,tél !
És a konyhámban vígan brummog egy büdösbogár..
Biztos, hogy allergiás vagyok rájuk, és annyira örültem, hogy most egy darabig nyugtom lesz tőlük.

Kimentem a garázsba, felszerelkeztem a porszívóval, egy sprayvel, és egy elektromos légycsapóval.
Mire mindezekkel visszaértem, a bogár eltűnt.
Azóta nem merek bemenni a konyhába, Istenem, még kávét sem ittam, nem beszélve a gyógyszereimről...

Te, te reggelem megrontója ! Mit képzelsz magadról ?
Tűnj el, mert különben... mi is lesz különben:
Különben visszafekszem az ágyamba, és ma ebédet sem főzök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése