2019. november 3.

Esetem a királyfival...

Hajnali négy óra.Csak forgolódok az ágyban, inkább felkelek.
Szép a reggel, még ha sötét  van is kinn. Indulok a kávéfőző felé, amikor megláttam...
A konyha közepén ült nagy nyugalommal, olyan nyugodtan, hogy egy kis zöld falevélnek néztem, és majdnem felvettem onnan.
De a falevél megmozdult ! És pislogott ! És tulajdonképpen aranyos volt, de halálosan megrémültem.
Átszaladt a fejemen a királyfi ügye is, meg az is, hogy annyit kértem a Jóistent, hogy csak még egyszer láthassam őt...Lehet, hogy egy kis zöld levelibéka formájában jelent meg nekem?
Halálsikolyt hallatva ráborítottam egy keverőtálat, ami alól szerencsésen kiszökött , és tova ugrált a konyhaasztal
alá...
Addigra a férjem is lejött. Megmentett, a békának se lett bántódása. Felseperte egy szemétlapátra, és kitessékelte.

Most aztán törhetem a fejemet, elszalasztottam-e a királyfit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése