2019. november 18.

Kedves Mr Monk !

Ma megdőlt abbéli hitem, hogy a pókokon, a békákon, a bacilusokon kívül már nem igen tudnék mondani olyant amitől félek...
Ma ugyanis spájzot takarítva két darab büdös bogár, és négy darab harlekin katica keserítette meg az életem.
Szó szerint, mivel egyedül voltam otthon, és még segítséget sem tudtam hívni.
Ezért aztán félbe hagyva a takarítást, becsuktam a spájzajtót, és vártam haza a ház urát, hogy megmentsen tőlük.
Csak ücsörögtem, míg vártam.
Főzni sem főztem, mert a hozzávalók nagy része a spájzban leledzett az ellenséggel egy légtérben...
 
Sokáig tartott a pincében a borfejtés, az idő meg csak ment, így esett, hogy esteledett már, mire megérkezett a segítség.
Csak nevetett kétségbeesésemen, főleg, amikor meglátta az arcomat, ahogy közölte velem:
- Mind döglött volt ! Mit kell félni egy döglött bogártól?
Tényleg.Csak meg ne kérdezze, mit főztem...

2 megjegyzés:

  1. Kedves Annaliz - eljöttem én is nézelődni hozzád. A pókok hoztak el... vagyis a pókos kommented - tehát tőlük mostantól nem kel félned, mert hoztak egy olvasót ! :-)És amúgy sem kell félned... Rossz lehet az általad leírt "bajjal" élni.
    Én mindig abból indulok ki, hogy ha én nem bántok egy állatot, akkor nagy valószínűséggel ő sem fog engem (ellentétben az emberekkel...)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, aranyos vagy, de ez nem ilyen egyszerű sajnos.

    VálaszTörlés