2018. január 7.

Pókfóbia...

Ilyesmi volt...

"Semmi nem tud akkora rettegést és pánikot kelteni sok ember szívében, mint egy félelmetes pók."

Nézem a tévét, néha beleszunyókálok, amikor valami megmozdul a világos lepedőn. Egy fekete pók ! Nem nagy, de nem is annyira kicsi.

Menekülne, de a felkapott újsággal azonnal agyoncsaptam szegényt...

Aztán tanulmányozni kezdtem, milyen pókot öltem meg. Annyira félek tőlük, hogy egész éjjel nem tudtam elaludni, hátha még több is akad a lakásban.

Neve is van : arachnophobia vagy mi.

Olvasom a védekezés módszerét. Kevés vízben borsmentaolajat önteni és azt szétkenni az ablakoknál, az ajtóknál, az ágy lábánál, állítólag ezt utálják.

De jó még a citrus, a teafa, a levendula és a fahéj olaj is.

Holnap megyek és felvásárlom az összes illóolajat...

3 megjegyzés:

  1. Gondoltam rád és szorítottam!!!!Írj!!!

    VálaszTörlés
  2. Különösebben én sem szeretem őket. lakásban pláne nem! Az én módszerem a porszívó. Naponta úgyis kell porszívózni, hát begyűjtöm ha van.

    VálaszTörlés