2024. július 18.

 Talizmán.



Tegnap kaptam egy barátomtól. Forgatom, nézegetem az üvegdarabot, kedves, szép érzések futnak át rajtam.

Sima, kellemes, sejtelmes. Arra gondolok, micsoda gyógyhatása lehet ennek a kis talizmánnak, ha már a kezemben tartása is jóleső.

Most őrülten keresem neki a megfelelő helyet.

Zsebben nem hordhatom, az veszélyes rá nézve.




Talán a 635 db táskám egyikébe tegyem ? De melyikbe ? Hiszen jól elfelejteném, és ott kotorásznék a piros, a fehér, a fekete táskák között teljesen kétségbeesve...Rossz ötlet.    

A fejpárnám alá sem tehetem , mert amilyen rossz alvó vagyok, addig kecmeregnék, míg leverném.

A pénztárcámban sincs jó helye, szinte biztos, hogy kirántanám, amikor kapkodva keresnék benne valamit, mondjuk a bankkártyámat szoktam.

Egyszer csak megakad a szemem egy helyes kis hímzett zacskón, a számítógép mellett lóg kihasználatlanul. Még a Barbarától kaptam jó régen.

Megvan !  Jobb helyet nem is találhattam volna neki. Mivel úgyis mindig a számítógépen lógok , így közel lesz hozzám, és egészen közelről ontja rám majd áldásos hatását. Így jó. Mellé raktam a kis kőszívet is...                

1 megjegyzés: