2020. július 23.

Favágitó

Meg is van a következő szó, ez pedig a favágitó...ezt biztosan ismeritek. Egy farönk, ahol a fát vágtuk apró darabokra. Sőt, drága édesanyánk még a levágni való állatokat is itt végezte ki.

Ezt nem szerettem, de enni muszáj volt.
Talán ezért is nem olyan kedves nekem ez a szó , mint a csordáskörte. Rossz emlékeim vannak vele kapcsolatban.
Amikor az unokaöcsém hüvelykujját hosszában kettévágtam rajta, az a legrosszabb emlékem. Már nem tudom, mit akartunk kettévágni közösen, de az ujját biztos nem.
Mégis nagyon kikaptam akkor. Csoda, ha nem szeretem? 
Milyen játékos neve van,  mégis milyen veszélyes...

5 megjegyzés:

  1. De rég hallottam ezt a szót, gyermekkoromat, nagyszüleimet idézi. Ezek szerint nekem szépet.

    VálaszTörlés
  2. megvertek azért, mert rosszul sikerült egy mozdulatod, akaratodon kívül?????kicsigyerekként???ezt nem értem teljesen, de nem is kell nekem mindent érteni, ugye...

    VálaszTörlés
  3. Igen Katalin, kikaptam akkor.Mert rosszcsont voltam amúgy, lány létemre.

    VálaszTörlés