2020. július 17.

Igazán.

Igazán flottul megy minden, de tényleg. Időpontot kaptam a háziorvosnál, megjelentem időben.
Érdekes volt, mivel most a sorszámok nincsenek kinn, csak az időpont számít, amit kértél, és kaptál. 
Tudom, hogy vannak még előttem hárman, mert szeretek kicsit előbb menni. 
Nyílik az ajtó, az asszisztensnő szólítani akarja a következőt, de egy hölgy felugrik, szinte félrelöki az asszisztenst, és vágtázik befelé.
Kiküldik, hogy vannak még előtte. Duzzogva leül.
Ezt még vagy kétszer megcsinálja, a végén már nagyon dühös, ágál, magyarázkodik, de nem jut be hamarabb, mint az előtte lévők.
Jó ! Tetszik nekem ez az időpontos szigorúság, már hamarabb kellett volna foganatosítani, még a járvány előtt.
Vajon meddig lesz betartva ?
Kicsit szkeptikus vagyok...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése