2024. augusztus 18.

 Csúcsrajárók...


Ízlelgetem a "csúcs" szót. Valamiért kedves lett ez a szó nekem, egy ideje nem ózdkodok annyira a jelentésétől sem.

Itt van például mindjárt az "alvajárók" , aztán az "ágyrajárók", ismerem a jelentésüket, de "csúcsrajárók" visz mindent.

Mert hogyan is kezdődött ? Egy éve még rettegtem a magasságtól,a Rezi várhoz is úgy kellett feltolni szinte, lefelé meg azután még rosszabb volt. Kétszer is elestem, amíg leértünk. Sose hittem, hogy lefelé még rosszabb lesz.

Aztán az idén valamikor, valamiért vagy valakiért megváltozott a helyzet. Már nem féltem a magasságtól, de a mélységtől sem. Hiszen fogták a kezemet, vezettek, biztonságban éreztem magam, jobban, mint bármikor...

És ahányszor felértünk a csúcsra, lepkekönnyű érzés fogott el, a világot szerettem volna átölelni.

Nem féltem, mert tudtam, hogy nem vagyok egyedül, lefelé sem hagynak magamra, hiszen fogják a kezem.

Ízlelgetem a "csúcs" szót, forgatom a számban, csodás érzés, mert rájövök végre, hogy mit jelent.

Mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése