2024. szeptember 10.

Beteg madár...

   Hát igen, az én volnék.

Magamnak is meglepetés, hogy évek óta nem voltam beteg, most meg letarolt egy csúnya meghülés.

A fejem akkora, mint egy fájdalmas lufi, a torkomban épp ekével szántanak,  hőemelkedésem van, de csak annyira, hogy  ne tudjak fenn lenni.

Fekszem, mint egy darab fa , és a régi szép napokra gondolok.

Na szóval, jönnek a tanácsok. Ilyen gyógyszer, olyan gyógyszer, ilyen tea, olyan tea. De a pálmát a covidteszt vitte.

Édes öcsikém azonnal hozott egyet a patikából, azt kellett szopogatnom egy ideig, aztán betenni a megjelölt helyre, és várni a reakciót.


Egy csíkom lett, hála az égnek, és megkönnyebbülten keltem fel az ágyból. De nem úgy a betegség. Nem hagyta magát. Olyan gyönge vagyok, mint az őszi légy, a lázam meg ismét felment úgyhogy visszafeküdtem.

Most fekszem az ágyon, és a gyönyörű, forró napokra gondolok, amit annyira szidtunk.

És színes tintákról álmodok, amikkel majd átfestem ezt a borongős, szürke tájat.

Gondolataimban  a nyárnak üzenek.

Boldog idő, kánikula, jöjj vissza egy szóra...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése