2018. február 16.

A mama frizurája...

- Miért mostál hajat? - Kérdezi a párom.- Hiszen még csak csütörtök van...Szombaton szoktál...
Aztán hatalmasan felnevet, mit felnevet, felröhög:
- Ja, tudom, jön a Dani !
Kicsit talán bele is pirulok, de igaza van. Dani ugyan még csak 9 éves, de van szépérzéke...
És igenis! Én tetszeni akarok az unokámnak.Ne lásson zsíros, kócos hajjal az a gyerek.Mit gondolna rólam?
Ja, hogy az uram láthat úgy? Hát aztán ! Én is látom őt mindenféle hajjal, kinyúlt gatyában flangálni a lakásban...bár meg kell, hogy mondjam, nekem úgy is tetszik .

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó....
    A festésed is jó...ügyes vagy, és bizonyára öröm és emlék lesz...

    VálaszTörlés
  2. A kép eszméletlen jó - nem tudom, Te vagy-e, úgy sejtem, hogy nem - viszont az elv a frizurával követendő. Mikor szokja meg a gyerkőc, ha nem gyerkőckorban, a szépet, a rendet maga körül, emberen és környezeten egyaránt. Szupernagyi!

    VálaszTörlés
  3. Lányok, az ott a képen nem én vagyok,bár hasonlít kicsit rám... Amúgy Stock fotó. :-)

    VálaszTörlés