2017. november 27.

B.E. azaz Buta Ember...

Stock foto
...vagyis megint a az autónkat pocskondiázták.
Állunk a buszmegállóban, régi ismerősöm, volt utcabelim kedvesen köszön.
Én is örülök neki, hiszen régen láttam. De csak egy darabig.
- Utazol ? - kérdezem.
- Nem, a főnökömet várom.
Gondoltam, mennek valahová együtt , talán dolgozni. Ekkor kezdett el mesélni. A főnöke csodaszép, új autójáról beszél lelkendezve.
Ilyen meghajtás, olyan indító...mondom neki, ne haragudj, de én nem értek az autókhoz. Ekkor gondolta biztos, a kárpithoz már csak értek alapon : 
- És az ülések ! Bőrből vannak !
Rám néz kajánul:
- Nem ám mint abba a sz.r Wagon-R- ben!- mondja, de biztosan látja az arcomat, mert azt nem lehet nem látni...
Elkezd magyarázkodni, habratyol valamit a kényelmes ülésekről, közben megáll előttünk a főnöke az álomautóval, na ő már mehet tovább...
De nem,  nem dolgozni megy. A Főnök valamit kiad neki az ablakon, és tovább hajt nyomban.
Gondolom, a heti bérét, mert  emberünk azonnal átvág az úton, egyenesen a Nagyivó nevű vendéglátóipari egység felé.
Ma még nem itta meg a fejadagját...

1 megjegyzés:

  1. Az ilyen emberekre nem is kell adni!Mikor az örökségemhez jutottam, mindenki kérdezte, hogy most akkor lecserélitek az autót?Miért is? mert öreg volt már akkor is...pláne most.Vásárcsarnokba jár Apa, többnyire ott parkol, meg lehet nézni, hogy néz ki a jármű...Az új is igy nézne ki...Van ismerős akinek az autóján kívül semmije nincs, még lakás se, de igy most ő a király..Soha nem érdekelt a külsőség!

    VálaszTörlés