2014. április 13.

Az 50 éves...

A, B, C osztály sorakozó...Szemünkben könnyek, bizony sokan hiányoznak már közülünk.Amúgy látszik, hogy mi, a C voltunk akkor is a legrosszabbak. Míg a másik két osztály szépen összeállt a csoportképhez, a miénk sehogy sem akart összejönni. 
Így aztán két részletben fényképeztem le őket, így is jó.
Viszont hatalmas előnnyel rendelkeztünk: a mi osztályfőnökünk, drága Terike még ott ülhetett az asztalunknál. A másik két osztályfőnök igazoltan távol volt, már csak felülről nézhette a nagy eseményt. Szeretettel emlékeztünk meg róluk.
Búcsúzáskor azt találtam mondani:
- Sziasztok , öt év múlva veletek, ugyanitt !
Azt mondták bátor vagyok, meg túl optimista.
Először nem értettem, aztán belegondoltam. Közel hetven évesek leszünk akkor...
De én elhatároztam, ha már ott túl leszek, akkor is ellenőrzöm majd, hogy gyújtottak-e értem egy gyertyát...


2 megjegyzés:

  1. 3 évvel ezelőtt volt a 40 éves érettségi találkozóm, ha jól emlékszek 12 voltunk és osztályfőnök nélkül, már néhány éve távozott, a férjemnek szintén aznap volt a találkozó, szinte teljes létszámmal és osztályfőnökkel.

    VálaszTörlés