2013. június 18.

Elmélkedések, bár nem kellene...

Gazolás közben jönnek aztán a magvas gondolatok.
Mennyi gaz...Fura a magyar nyelv.
- tolvaj gazember
- gyilkos gazember
- hazug gazember...mondjuk a rossz emberekre.
Pedig a különbség egy ici-pici betűcske. Egy i betű. Ugye milyen keskeny az ösvény?
Aztán folyton egy kérdés motoszkál a fejemben, nevezetesen: hogyan adhattak ennek az undok, élősködő növénynek ilyen szép nevet, hogy Aranka ?
Hát ilyenek járnak a fejemben, amíg húzkodom a gazt. Fura a magyar nyelv, nem igaz ?

3 megjegyzés:

  1. :))) Én valahol olvastam, hogy aki ezt a nevet adta neki, a feleségéről nevezte el :D :D
    Most próbáltam utánakeresni, de sehol sem találtam.
    Ez olyan lehetett, mint a Mercedes autó név. Ott is egy lányról kapta a nevet.
    Gondolom jó tulajdonságokkal rendelkezhetett Aranka asszonyság :)

    VálaszTörlés
  2. Fura, de épp ettől ... Én hirtelenjében úgy olvastam "Gázolás közben ..." Ijedtemben kezdhettem elölről. :)

    VálaszTörlés
  3. Néha nagyon furcsa dolgok vannak az életben, amiknek soha nem tudjuk meg a miértjét, de talán nincs is rá szükség.
    Ölellek. Magdi

    VálaszTörlés