2013. január 21.

Tanuljuk....

Oktatásunk a rajzkörben egy új fejezethez érkezett. Elérkeztünk a monotípiához. Üveglapra rákentük a festéket, arra helyeztük a papírt, és jól rásímítottuk ki kézzel, ki hengerrel.
Nagy sárga fej....

Lánglovagok.

Gyász.

Hegyek alatt...

Angyalok tisztása.

Ha felkel a nap.

A tavasz újra eljön...

Tarló

Magányos fa.
Hm. Érdekes dolgok jöttek ki. Én legalábbis azt látom benne, amit akarok Képzelőerő kérdése....
Na, miután címeket adtam nekik, elképedve láttam a konyha állapotát, jól összekentem mindent festékkel. Nem beszélve a paradicsom passzírozóm görgőjéről, amivel a képeket nyomattam...

Ámbár elégedett vagyok, mert azt mondják, amilyen színeket használunk, az jellemző a kedélyállapotunkra, egyéniségünkre.

Úgy tűnik, én eléggé színes egyéniség vagyok.
Legalábbis, ami a színeket illeti...

5 megjegyzés:

  1. Ez tetszik nekem. Kipróbálom egyszer. :)

    VálaszTörlés
  2. Nyugodtan, csak vigyázz, mert nagyon maszatolós....

    VálaszTörlés
  3. Talán tavaszváró hangulatban vagy.....Tetszik.
    Gratulálok a képzelőerődhöz, találóak lettek a feliratok.

    VálaszTörlés
  4. Érdekes. A színek valóban beszélnek. Nemrég a rádióban - Kossuth - arról volt szó, hogy II. Erzsébet királynő megjelenéséért külön stáb felel, és itt nagy hangsúlya van a színeknek, hogy ti. milyen színű ruhában jelenik meg egy eseményen.

    A címadás pedig valóban fantázia kérdése.

    További örömteli alkotást!

    Bertalan

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók lettek, az ember ha akarná, talán nem is tudna festeni ilyet.

    VálaszTörlés