2012. szeptember 6.

Dani mondta 3.

- Mama ! - kérdezi egyik nap. - Te régi mama vagy?
- Úgy érted, hogy öreg ? Igen, én már  régi vagyok...
- Nagyon nagyon régi ?- kérdezi újra.
- Bizony, bizony elég régi...
Látom kis arcán az aggodalmat, és már sejtem, mire megy ki a "játék".
- De ugye nem halsz meg ?
Na, most erre mit feleljek...Elgondolkodom. Nemhiába négy éves már ez a kis lurkó, valamit már kapiskál az öregségről, és az elmúlásról. Megpróbálom viccesen elütni a dolgot:
- Egyszer mindenki meghal, talán még én is...
- De az soká lesz ugye ?
- Persze, remélem...Addig még sokat játszunk, jó ?
- Jó.- mondja megnyugodva.
Ebben maradunk.....

5 megjegyzés:

  1. Most találtam Rád, a bejegyzéseidet követve.
    Tartalmas olvasmányom lesz ezentúl itt !

    Dani ez a szép szöszke fiúcska az unokád ?
    Nekem is vannak, hasonló kérdésekkel és hallgatásokkal........

    VálaszTörlés
  2. Köszi mmama, köszi...Igen, ő Dani, az egyszem kisunokám, életem értelme.
    Én már régóta követőd vagyok,és nagy csodálód a szépséges holmikért, amiket készítesz. Örülök, hogy nálam jártál.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos az unokád, hasonlót már kérdeztek tőlem, legtöbbször rajzfilm nézés közben, mikor a mesében idős és beteg a nagymama.

    VálaszTörlés
  4. ó,ó, akkor Te sem úsztad meg....

    VálaszTörlés
  5. Remélem Daninak még nagyon-nagyon soká lesz nagyija, aki feljegyzi az aranymondásait.

    VálaszTörlés