2012. június 9.

Dani mondta....

Imádja a kertet....még a játékai is a kertről szólnak.
Nagyapjával azt játsszák,hogy ültetnek.
- Ez itt a borsó, ez a paradicsom, és itt a paprika - sorolja a jól ismert neveket.
- Ide pedig ültetünk kukoricát, krumplit és sajtot. - mondja teljes komolysággal.
Jancsi papa mosolyog, és megpróbál viccelődni.
- Jó. Ide meg ültessünk kindertojást...


Dani szemében meglepetés, majd a felismerés mosolya. Szigorúan megfeddi a papát.


- Jaj Papa- mondja méltatlankodva. - Hiszen a kindertojás nem is gyümölcs...

8 megjegyzés:

  1. "Adjatok" neki kis területet és művelje. Pöti leányom is imádta csinálni kiskorában a mamája kertjében. :)

    VálaszTörlés
  2. Jó, de hol kaphatnék sajtpalántát?
    :-))

    VálaszTörlés
  3. Nehéz ügy. Manapság már papsajttal sem találkoztam. Pedig mennyit megettem gyerekkoromban! Na, ha lelek, hát küldök valahogy belőle magot és majd te felneveled, Dani meg elülteti a. :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg! Hát a papsajt, amit gyerekkorunkban ettünk! Akkor Dani nem is járt olyan messze az igazságtól !Tudtam, hog okos gyerek !

    VálaszTörlés
  5. Olyan jókat tudnak mondani, én sokáig felírtam a remekmondásaikat, ma is jókat mosolygok, mikor elolvasom.:))

    VálaszTörlés
  6. igen, én is gondoltam, hogy leírom...a fejemben ugyan megvannak, de ki tudja, meddig :-)

    VálaszTörlés
  7. Naná, hogy okos, látszik a kis édes pofiján:) Nem engedte magát csőbe húzni a papától, pedig nagy lehetett a kísértés:)
    Nekem van egy jó nagy bokor papsajtom, éppen tegnap láttam meg, mikor két eső között kóboroltam a kertben. Ha gondolod, elküldöm, bár még sajtnak nyoma sincs rajta:)

    VálaszTörlés
  8. Köszi Lili! Errefelé is terem ilyen sajt! :-)

    VálaszTörlés