2012. január 19.

Telefonbeszélgetések....

Beszélgetés I.
Férfihang:
- Jó napot kívánok XY. vagyok a ......tól. Nem zavarom Önt? 
- Sajnos igen. Éppen vendégeim vannak.
- Köszönöm.Akkor majd később keressük Önt...


Beszélgetés II.
- Fenti bevezetés, majd a kérdés: nem zavarom Önt ?
- Hát éppen ebédelünk...
- Csak pár szóval, kb. 2-3 percig venném el a figyelmét...- s mivel nem engedi, hogy szóhoz jussak, már mondja is....lelkesen ecsetelve, micsoda szerencse vár rám, ha kiváltom azt a bizonyos kártyát.


Áldott jó szívem, jólneveltségem tiltakozik ugyan, de 12 perc után félbeszakítom...
A levesem kihűlt, az étvágyam is csökkenőben.
Beszélgetés III.


Még aznap délután. Ugyanaz a férfihang. Most végighallgatom (20 perc), miért érdemes nekem ezt a kártyát kiváltanom. A kérdései enyhén szólva idegesítőek, miszerint:
- Mennyi a havi nyugdíja ? 
Mikor megmondom, lelkendezik:
- Nagyszerű, tehát ötvenezernél több....
- Igen, nagyszerű. - válaszolom szkeptikusan. De a kártyát még meg kell beszélnem a férjemmel.
- Jó, akkor holnap visszahívom Önt.
Tiltakoznék, de leteszi.
Beszélgetés IV.


Másnap. A férfihang.
- Nem zavarom ?
- De igen. És nem kell a kártya se....köszönjük, nem élünk vele.
- Miért nem ?
- Csak. Köszönjük, nem kérjük.
- Miért nem ? - kérdi újra csökönyösen. Muszáj elmondanom, hogy nem vagyok hajlandó semmilyen hitelügyletbe belemenni. Meg aztán a férjem....


Nagy nehezen visszavonul.
Beszélgetés V.


Most egy női hang kérdezi ugyanezeket. Csalódott.
A végén rosszallóan közli velem:
- Nem értem Önöket. Igazán nem értem. MIÉRT NEM ?
Minden türelmemet elveszítve levágom a telefont.


Beszélgetés VI.


Nem telik el fél perc, a telefon újra csörög. Beleordítok:
- Nem veszünk semmit sem !
A vonal végén keresztfiam meglepett hangja:
- Szia Keri ! Csak boldog szülinapot szeretnék kivánni neked. Csak nincs valami baj ?

5 megjegyzés:

  1. Ismerős sztori. Nagyon idegesítők tudnak lenni.

    VálaszTörlés
  2. Tegnap meg egy telefonos cég üldözött...

    VálaszTörlés
  3. Nem is értem miért nem megyünk minden héten Wellness napokra, meg nyelvtanfolyamra, meg váltunk mobilszolgáltatót. meg tv csomagot, meg nem kérünk szőnyegtisztító bemutatót.......ez már zaklatás?

    VálaszTörlés
  4. Sajnos egy külön "iparág" fejlődött ki az évek folyamán - a vegye igénybe a szolgáltatásunkat, vagy vásárolja meg termékünket, mert csak akkor tekinthető Ön embernek c. legtöbbször súlyos - átverésekre.
    Főleg idősebb korúakat környékeznek meg behízelgő modorukkal, többek között anyósomat is. Legutóbbi eset egy masszírozó csodafotel volt, potom 450 eFt-ért, ami természetesen minden betegséget gyógyít. És tényleg nagyon hatásos lehet, hisz a masszírozás már szerződés kötés előtt elkezdődik, ha nem is az ember testét, de a pénztárcáját alaposan megdolgozza, ha valaki nincs résen. A szerződővel egy olyan szerződést íratnak alá, amiben a vételi szándéktól való elállásra vonatkozó kormányrendeletet olyan pofátlan módon összeollózták, hogy az pont az ellenkezőjét jelentette - volna - ha utána nem nézek. Ennek ismeretében már gyorsan meg tudtam győzni az illetékes nagyon komoly "úriembert", hogy Anyósom szerződéskötését mégis csak vegyék tárgytalannak. A végén elégedett arccal hátradőltem a fotelomban - ami ugyan nem masszíroz - és éppen felsóhajtottam volna, mikor csörög a telefon.... A vonal túlsó végén a fotelos cég búgó hangú munkatársa hívott egy soha vissza nem térő kedvezményes árubemutatóra, amennyiben én törődök az egészségemmel. A meglepetéstől csak egy köszönöm, de nem-et tudtam kinyögni. A hölgy ezt határozatlanságom jelének könyvelhette el, és azonnal jött a kérdés: Önnek nem fontos az egészsége? Hogy meg tudjam őrizni nyugalmam, csak a kisebbik neveletlenséget választottam, semmiféle melegebb éghajlatot nem említettem, csak simán leraktam a telefont.

    VálaszTörlés