2015. január 30.

Ez nem kacsa.Vagy igen?



Bohóc után szabadon: ez állati !


Áll a járdán a fura madár, és érdeklődve nézeget engem...
Összeszedtem minden ornitológia tudásomat, de nem tudtam beazonosítani őkelmét. Varjúnak nagy, kacsának túl fekete, pulykának túl kicsi, és sziszeg...
Azonnal beszaladtam a fényképezőgépért, kiérve látom, hogy nem moccan. pedig közben az alsó utcából két fekete kutya nagy elánnal rohan felénk, vajon mit akarhatnak?
Mondogatom neki, hogy menjen haza, mert baj lesz, repüljön el, vagy mit tudom én, de csak illegeti magát nagy lelki nyugalommal.
Ki kellett, hogy menjek, pizsamában, köntösben, mínusz 5 fokban, kezemben a géppel..
A kutyák vészesen közelednek, ez meg itt csak totyog nagy nyugalomban, néha fekete szárnyát lebbentgeti, már komolyan aggódom mindkettőnk testi épségéért, mert ismerem az egyik fekete kutyát, nagyon agresszív, félek is tőle.

Aztán végre megjelenik Rita, a szomszédasszonyom, és összeáll a kép.Ahá ! Hiszen neki vannak néma kacsái, és biztosan kirepült ez a gácsér, vagy mi.
Én bemenekültem, a végkifejletet már nem láttam.

Remélem, neki is sikerült.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése