2014. március 17.

Agresszív...

Nem magától mondta, én vettem észre a kis kézfején a sebet. 
- Elestél ? - Kérdezem tőle.
- Nem, a Balázs fellökött az oviban. És mesél.
Ez a Balázs több gyerekkel erőszakoskodik az óvodában. Régebben fellökte a Danit, ráfeküdt, a szájába kavicsot nyomott, és befogta...
Még rágondolni is rossz. Most megint fellökte, a keze vérzett, és ahogy meséli, sírt is a kicsi.
- Meg kell mondani az óvónéninek-  mondom neki.
- Megmondtam - feleli ő, de a Balázs nem törődik vele.
- A többieket is bántja...
- Nincs ez így jól - mondom neki.- Fogjatok össze ketten-hárman, és regulázzátok meg.  Megérdemli !

Kisunokám néz rám szelíden, és ezt válaszolja:
- De mama! Én eggyen
 voltam !

2 megjegyzés:

  1. aranyos..lám az élet nehézségei már az oviban is jelentkezik.
    Azért az ovi néni eléggé gyenge.....

    VálaszTörlés
  2. Eszembe jutott anno a fiam. Hasonlóképp lévő helyzetben azt mondtam neki: -védd meg magad, üss vissza! Azt felelte: -de az fájna neki!

    VálaszTörlés