2017. december 9.

Pöttyös bögre

Hajnalok hajnala, az első kávé. A pöttyös bögréből.
Emlékszem, hat darabot hoztál 15 éve Ukrajnából...Mert amikor megkérdezted, mit hozzál nekem, pöttyös bögrét kértem. Jót nevettél, te hóbortos , mondtad, de meghoztad.

Azóta egy eltörött, kettőt nem találok, Te meghaltál, én meg már szinte kórosan ragaszkodom ehhez a bögréhez...
Milyen borzasztó, hogy a tárgyak túlélnek bennünket !Mégis, milyen jó, hogy van egy megfogható emlékem tőled.
2010. Mikulás napján temettünk, és én nem értettem, hogyan lehet ilyen vidám, Télapókkal tele tűzdelt, nevetős a világ, még a kisgyerekek öröme is fájt.
Őrizem az emlékedet, és sokat gondolok rád...és nemcsak amikor a reggeli kávémat iszom a pöttyös bögréből. És itt van egy kép, 2009-ben készült. Már nagyon beteg voltál, de vidámságod, optimizmusod nem hagyott el. Ezt szerettem benned a legjobban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése